lördag 12 januari 2013

Solen värmer


Har nu vilat middag ute på balkongen i gassande sol. Bor på 5:e våningen, men hör vattenskvalp ända upp.  Snart ska jag iväg till golfbanan för att spela tills solen går ner. Det är faktiskt varmare här i januari i år än det var i februari förra året.  Framför allt blåser det betydligt mindre. 


Och häromkvällen var tjejligan på Panini och åt revbensspjäll.  Vill ni se hur dom ser ut (revbensspjällen alltså) så får ni scrolla ner till förra årets inlägg i ärendet.  Här sitter vi och grundar lite i min lägenhet innan prisutdelning och sedan middag. 
Från vänster syns, Gittan, Monika, Carina och KA från Torreby GK. Därefter Bodil och Christina från Uppsala GK.  Trevliga tjejer allihop.


Imorgon är det singelklubb med lunch kl 13. Då tillkommer några män också, men dom är inte många. Själv missade jag förra veckans möte, eftersom jag prioriterade loppmarknad, men imorgon  hänger jag med. Det är faktiskt lite svårt att hinna med allt som bjuds just nu.

3 kommentarer:

  1. Ser på spansk TV på väderkartan över fastlandet att det ska vara fortsatt varmt och skönt i dina trakter. Förra året hade vi ju en lång kallperiod både på öarna och på fastlandet - det var inte såå kul!
    Och visst är det märkligt att man har så mycket att göra...

    SvaraRadera
  2. "Det är faktiskt lite svårt att hinna med allt" - jojo!!!! Kul att du har det bra och trivs! Vet inte om du gjorde fynd på loppisen. Kanske fyndar du på singelpartyt??? (också eller i stället, stryk det som ej önskas ...)

    SvaraRadera
  3. Inga speciella fynd på någon av marknaderna.

    Och nu blåser det i ska jag säga, börjar likna vindar som var i februari förra året, men än är det i alla fall skapligt varmt.

    SvaraRadera